Bloggparaden

söndag 18 november 2012

Spårträning!


Man  börjar känna sig som en golfare. Man är ute i alla väder & vind med hundarna.
Lite regn idag hindrade inte mig & Sandra att dra ut & spåra med hundarna. *Ler*

Gick bra faktiskt, även om Jo`La inte var direkt "Jiiipppie jaaaa" spåra, utan var mer sansad & jättelugn.
Beck en aningen förvirrad & lilla Morris översocial, gillade händerna bättre än "korvspåret".

Bara Mala som klockrent tog spåret & fullföljde det direkt.
Men så hade hon inte ätit frukost innan heller. *Ler*


Slänger in lite bilder från dagens aktivitet.



Platsliggning medans vi lägger spåret.



Otålig Väntan.



Gissa vem som inte fick frukost imorse?




Jo`La vid spårupptaget.



Då spårar vi då. 



Går ju bra detta. *Ler*












Spåra? Neej, busa. 



Va? Måste jag?



Ok då, då kör vi. 



Morris gör det jättebra.



Ner med nosen bara. Luktade Korv ju. :-)



Fortsätter sin "spår ruta"



Klarade det bra. :-)



Beck tar upp spåret, dock lite okoncentrerad.




Spårar bra också. :-)







Fortsätter spåret Ut. 



Spårslutet med mycket gotta.





Klart! :-)



Tack för hjälpen idag Sandra Larsson.





Much Love
Anki.











1 kommentar:

  1. Du är en fantastisk tjej Anki. Om jag blir en hund i mitt nästa liv, vill jag ha dig som matte.
    Du har gått igenom så mycket, haft det tufft men aldrig att du har låtit dina hundar lida för det. vet att du fick ta ett tungt beslut för ett år sedan och att det satt sina spår hos dig. Men du gjorde det som var rätt. Fortsätt kämpa o krya på dig. Fortsätt blogga, älskar din blogg.

    SvaraRadera