Bloggparaden

torsdag 8 november 2012

I Mammas fotspår.

Mathias är sin mamma upp i dagen.
Han gillar Hundar & han gillar Hästar. 

Mathias tycker det är roligare att vara ute på Appelplan med mig & hundarna än att
springa runt på en fotbollsplan. *Ler*

Idag hämtade jag & min kompis Sandra Mathias på skolan & for direkt till stallet.
Jag kan pga revbensfrakturen inte göra så mycket, men det var ingen fara.
Mathias tar gärna in hästen från hagen. :-)

Åhh, vad jag vill ge min son en alldeles egen liten skimmel.
Så fina dessa 2 killar är tillsammans. :)









God hand med hästar har han också.


Nu ska vi återgå till läx läsning, mys i soffan & 
lite hundtrix efter det.


På Åteerseénde!

Love
Anki






2 kommentarer:

  1. Stall Rönneberg va? Där har vi vår häst också:)Kommer du ihåg mig Anki? Maggan från Bellevuegården (jag som fick chihuahuavalpar)

    SvaraRadera
  2. Hej! :-)
    Ja, jag tror det är stall Rönneberg. Följde med min kompis Sandra dit ut som hjälper till med hästarna ibland. :)
    Jag kan inte helt placera dig. Du hade 2 st chiuachiua va? Varav den ena var jättetjock när hon skulle ha bebisarna. :)

    Kul att du är in & läser. Ha det så bra. :)
    Kramisar Anki

    SvaraRadera