Bloggparaden

tisdag 31 januari 2012

Klicker

Idag har vi inte gjort något speciellt jag & Beck.
Vi har bara haft en lugn & skön slappedag...

Boooring om ni frågar Beck.

Nåväl, sånna dagar behövs också, speciellt för han som inte är speciellt sugen på Någon träningsform.

Men det ska bli annat av med det.
Jag tror nämnligen att denna lilla manick kan hjälpa oss på traven.



                                         Samtidigt gör vi lite reklam för fina fina människan
                                                                       Eva Bodfält!


Jepp!
                                                          Så ikväll ska Beck "Klickas" in.

Jag har nu börjat ladda upp med en massa Olika Gotta till han.
                                                    Korv, köttbullar, blodkorv, köttbitar.

Nu Ni, nu ska hunn bli bildad!

Much Love
Anki & Beck.




2 kommentarer:

  1. Lycka till med klickandet!
    Jag och min spårgrupp har just gått en klickerkurs ihop och oj vad det gett oss mycket och så kul det är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Klicker är verkligen givande & skoj.
      Trevlig tränings/belöningsform. :)

      Ska bli skoj att följa er i både klicker & spår. :-)

      Ha det så bra.
      Kram Anki & Beck

      Radera