Bloggparaden

lördag 21 april 2012

Malmö.   <3




Igår, Fredag åkte jag till Malmö på jobbintervju. Den gick Jättebra.
Tror jag, det kändes bra när jag var klar iallafall.

Efter den mötte jag upp Sandra  & vi tog bussen ut till Carla & hennes kille Michell.

Det var planerat att åka hem igen på Fredag eftermiddag, men efter mycket lätt övertalning bestämde jag mig för att stanna tills idag Lördag. Idag blev det Mycket hundgöra med deras hundar på förmiddagen.

Mathias åkte till sin pappa igen för han hade fotbollsmatch idag.
Jag & Carla satte igång med matning, rastning & städning av ALLA hundar här hemma.

Alla omplaceringshundar!
Stooooooor Eloge till Carla & Michell som sa upp sin lägenhet, flyttade till en källarlokal & inredde den till beboelig lägenhet.
Allt för hundarnas skull!

Denna fantastiska kvinna gör Allt för sina hundar.
Många omplacerade hundar får här en andra chans & kärleksfullt hem!

En del söker nya fina hem.

Jag är väldigt imponerad! Wao, rent ut sagt!

När allt detta var klart så bestämde jag mig för att nu när jag ändå var i Malmö så skulle jag se på Mathias match idag. Jag & Michell åkte iväg & tittade.

Mathias blev överlycklig! Älskade unge. <3

Så efter liten Malmö runda idag så är vi åter hemma hos Carla & Michell, och stannar tills imorgon...
Lika bra att passa på att träffa så många som möjligt på kortast möjliga tid!

Shit, Vad jag har saknat Malmö. Det är helt sjukt alltså! :-)

Här nedan kommer MASSA bilder från i helgen.




Mathias, min alldeles Egna Zlatan. <3
























Koncentrationen är på Hög Spänn här. :-)
Tyvärr förlorade dom med 3-1.

Men man måste kunna ta enb förlust för att kunna njuta av vinst. :-)


 I en annan Del av Malmö. 



 Malmös alldeles Egna Kupolen???



 Jag & Mathias. <3




Min bästa vän. <3

Mala hoppar efter kvistar. 




Mathias Igen. <3

Mala & Lady.


En av de små. <3



Mathias med en annan av de 7 små. <3



Mala. :-)




Manchita. <3






Misty. <3


En annan Malmö bo! 


Som ni ser så finns här Många hundar, nu har jag inte alla på bild.
Här finns stora & små, unga & gamla.
Varierande storlekar!


Alla lika goa rara fina & helt Underbara.


Much Love
Anki & Mathias.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar