Bloggparaden

måndag 5 november 2012


Varit mycket nu, jobb & resor, jobb & resor.


Slitsamt att pendla Malmö - Norge.
Jobbet i sig är underbart, trivs med mina patienter & jag trivs med mina fina kollegor.

Just nu är jag hemma med revbensfraktur, hur skönt är det på en skala mellan 1-100?

Jäkligt Oskönt är det.
Nog om detta nu.

Med mig hem från Norge har jag en Fantastisk tik på 10 månader.
Welincha´s Jo´La.
Grymt fin mentalt & Jäkligt snygg Exteriört.




Min fina fina flicka.
*Kärlek*


Hemma hos oss kallar vi henne för "Rabban".
Hon vet vad hon vill & hon vet vart hon står.

Hon & Beck samsas bra, inga problem.
Jo´La fungerar med andra hundar också, tikar som hanar.

Jo´La var & är en Lyckoträff!

Torsdag & Fredag förra veckan var jag & min vän Linda Jönsson i Eggby utanför Skara 
på PurinaProPlans konferans & lansering av nytt veterinärfoder.

Med oss hade vi Linda´s tik Puff samt mina 2, Beck & Jo´La.

Så kul vi hade, en riktigt trevlig Roadtripp med hundarna i hundarnas tecken.
Konferansen var suverän & lärorik, mycket intressant & en del nya kontakter knöts.

Underbart!


Tjejen i Svart längst till Vänster är Susanne, domare, veterinärskonsult & Leonberger Uppfödare.
Underbart trevlig & rolig kvinna från Göteborg. :)



Jag försöker få Beck att INTE sno godis från den Norska tjejen. :)




Linda helt inne i diskussionen. :)




Den trevliga Kvinnan Marina i grönt till vänster ägde Pensionatet "Gröna Huset i Eggby" där vi bodde.
Hon är Uppfödare av Setter & hund domare. Underbart trevlig & fantastiskt rolig kvinna med Erfarenheter som heter duga. Här pratar vi Erfarenhet & Kunskaper. :-)

Kvinnan i grått längst upp till höger är Gitte från Purina ProPlan, tjejen i grått i glasögon bredvid är en Norsk supertrevlig tjej som jag Inte minns namnet på.

Summa av dessa dagar: 2 UNDERBARA DAGAR. <3


Och till sist, lite bilder från igår när jag & Mathias var i parken med Jo´La. :)











På Återseénde.

Much Love
Anki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar