Bloggparaden

söndag 18 november 2012

Söndag!


Så är det Söndag igen. Veckorna verkligen bara rusar förbi.
Om man trodde att tiden går långsamt av att ligga hemma & ha värk, så tror man fel.

Nu har jag mina fina hundar som håller mig uppe vid liv.
Älskade underbara hundar.

Sen underlättar det min vardag nå så fruktansvärt enormt att jag fick den största & den finaste gåvan NÅGONSIN av finaste Lotta & Peter Nilsson på Bixbon´s Kennel i Kyrkhult.

Nämnligen deras Chrysler.
Ingen har någonsin gett mig en så fin present Innan.
Jag är dom så sjukt tacksam över mycket & över denna fina gåva.
Det underlättar min vardag med hundarna Enormt.


Nu kan jag ta mig till skogen, jag kan ta mig till spårningen & jag Kan när jag vill ta mig hem till
Lotta. <3

Idag får jag hjälp av min fina kompis Sandra med spårningen.
Så vi ska snart dra iväg & lägga spår.
Jag kan stå vid sidan av & ta kort, det är Inte ansträngande för mina revben. :-)

Här lite bilder på Jo`La från igår & en bild på Nykomlingen
Que sera sera Jim Morrison - "Morris".  :-)






Fina lilla Morris. <3



Jo`La gillar Inte närgågna friare. <3




En tunnel? Ok, inga problem. :)




Min fina tjej. <3




Koncentrationen är på topp. <3




Lite bilder från gårdagen.

Nu är det dags att ta tag i spårningen med finaste Beck & Jo`La.
Även den lilla ska få ett "litet" prova på spår.





Ha en Underbar Söndag alla fina läsare.

Much Love
Anki



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar