Bloggparaden

fredag 8 juni 2012



Ja, så är det Äntligen Fredag Igen.
Det betyder Fredagsmys med min bästa Vän Mathias.

Så Underbart!

Varje Fredag är lika Underbar.
Älskade Unge.

Älskade hundar.

Och Igårkväll var en Älskad  Torsdag kväll.
För då fick jag ett samtal som det var Länge sedan jag hade.

Älskade Älskade Hjärtat. 

Mötet ute på klubben gick som förväntat igår kväll också.
Jag är så otroligt Glad & Tacksam för Karlshamns Brukshundklubb
Och för att dom tror på mig & satsar på mig.

Jag är under utbildning till Testledare nu i mentalkommitén för att senare bli mentalbeskrivare.
Samt att jag ska få hjälpa till på kurserna.
Så snart är jag Också utbildad instruktör inom Brukshundklubben...

Tack till Monika Ahonen, Carina Frisk, Ronny Eriksson, Anders, Bengt, Åsa med flera ute på
Karlshamns Brukshund klubb. <3

Gissa Om att jag känner medvind nu.

Känner mig taggad för att ha en redigt vass brukshund så småningom.
Beck är bra på alla sätt & vis, Älskar den hunden.

Men han har inte det tävlings sug & jäklar anamma som jag.

Så Beck kommer att vara min trofasta bästa vän på fritiden.
I söket.
I spåret.
Beck är så bra på mycket mycket annat.
Hunden får bestämma aktiviteterna, det ska vara roligt för oss bägge.
Det hunden vill göra - Det vill jag också göra.

Och sen snart när var hur, det står skrivet i stjärnorna när jag kan skaffa en bruksare. 


Så jag önskar er Alla Fina Underbara Läsare en Fantastisk Fredag.

Much Love
Anki, Beck & Enzo. <3



1 kommentar:

  1. Så glad för din skull Anki! Äntligen lite medvind <3 Kram/Marre o Castor

    SvaraRadera