Bloggparaden

söndag 18 november 2012

Bildinlägg.

Facebook tar en Evighet på sig att ladda upp bilder, så jag lägger in några här istället.

Kolla in söt struten. Är man söt eller är man söt?
Mattes lilla kille.

Känns så Fantastiskt med dessa 3 vackra Schäfrar.
Blir lille Morris en blandning mellan Cross & Beck så blir han Perfekt.

Cross motto är, det jag hinner göra på 12 år hinner jag göra på en timme.
En Hög Intensiv Schäferhane med andra ord.

Fruktansvärt bra skydd & försvarslust, bra gåpå mod & mycket vakt.


Beck´s motto är, det jag inte hinner göra nu hinner jag göra på 12 år.
Han är lugn, stabil & en analytiker.
Han analyserar & kollar in, gör Inget förhastat.
Inte speciellt bra vakt & försvarslust heller i den Stora killen.
Men såååå perfekt ändå. :-)

Cross är halvbror & Beck är halv farbror till Morris. :-)

Så Morris har bra förutsättningar att bli ett mellanting.

Spännande att följa hans utveckling. 

Lilla Jo`La är liten & nätt i kroppen, mjuk & fin, väldigt trevlig tik med super mentalitet.
Men tänd en liten gnista i henne & hon är PÅ direkt.
Vilken intensiv tik & vilken kamp hon har, bettet är inte dåligt heller.

Jäsiken så kul hon är i träningen.

Verkligen Älskar hundar & hundlivet. <3





















Much Love
Anki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar