Bloggparaden

tisdag 6 november 2012

Många Tårar!


Har det fällts idag. Beck är sämre i sitt öga efter grävlingsattacken förra hösten.
Idag kom domen, han har mist synen till 98% på höger öga.

Vi ska in igen & ögonlysa honom, jag vill se om det är "bestående" eller inte.
Men redan nu så kommer jag att förbereda mig på att hjälpa & vägleda min hund.

Klart han kan leva vidare med ett öga, även om det är trist.

Min Älskade Hund - Min Älskade Beck - Mitt Allt.
Han & jag har gått igenom så j-vla mycket tillsammans, vi är ett sammansvetsat Team.

Jag ska hjälpa - stötta & göra hans levnadstid så fin den bara kan bli...
Beck är värd det bästa. <3

Så ikväll är Beck fri från kameran & blixten, hans öga klarar inte påfrestningen.

Så Lilla Jo`La fick ställa upp igen.

Min Fina tik. <3

Jag Är verkligen lyckligt lottad med dessa 2 fantastiska underbara Schäferhundar.








Denna bild togs för några dagar sen, då Beck krupit upp i "sin" fåtölj.
Här kan man se hur hans öga är, även om bilden inte visar allt.


Detta reder vi tillsammans Beck.

<3




Much Love
Anki

1 kommentar:

  1. VA tråkigt
    Tur att våra hundar är så fantastiska på att anpassa sig.
    Lycka till

    SvaraRadera