Bloggparaden

lördag 16 juni 2012

Jobb - Jobb - Jobb!




Känns som om jag inte gör annat nuförtiden.
Älskar verkligen att vara tillbaka i arbetslivet efter låååång tids arbetslöshet.

Så nu när jag fick chansen till vikariat så tackade jag ja, till 2 nattarbeten samtidigt.

Idiotiskt Egentligen för det innebär en MASSA nätter under Juni & Juli månad.
Men jag har en massa att arbeta igen, så det är bara att bita i det sura äpplet & arbeta 200%   i  1½ månads tid.
Därför är det för lite tid för aktiviteter med hundarna samt för lite tid för bloggen.

Ska dock aktivera hundarna i liten utsträckning iallafall, lite kvalitetstid ska dom ha trots mycket jobb.

I Torsdags hade min Underbara son Mathias skolavslutning, givetvis var mamsen på plats för att se en lycklig unge springa ut på Sommarlov.
En & annan tår letade sig fram, dessa lyckliga underbara ungar med hela sommaren & hela livet framför sig.

Drog mig själv till minnes när det var dags för sommarlov, vilka planer man hade.
När man sprang ut från kyrkan efter att ha sjungit Idas sommarvisa.....

Hela lovet med sovmornar, hästar, hundar, kompisar, bad & lek framför sig.

På Frågan som Mathias fick av läraren "Vad ska du göra i sommar?" Svarade Mathias: Träna hundar!
Underbara Älskade Bästa Vän, samma intresse som mamma. :-)













Much Love
Anki.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar