Bloggparaden

tisdag 20 november 2012

Sovkoma!


Känns det som jag har idag, eller skulle behöva iallafall.
Är så himla trött. Kunde inte somna inatt utan låg vaken & vred på mig fram till 4 imorse.
*Suck*
Upp kl 07.00 igen för att väcka Mathias & köra han på skolan.

Så idag gjorde jag det enormt lätt för mig & tog med alla 3 hundarna i bilen.
Efter att jag släppt av guldhjärtat mitt på skolan så åkte jag till ett stort fält & släppte jyckarna.

FREEDOM såg dom ut & tänka & drog iväg som en avlöning.
Skicka ett kort tänkte jag för mig själv när ni kommer fram. ;-)

Lillen satt vid mina ben & såg ut att tänka att jag precis hade gjort en dundertabbe som släppte iväg 
2 stooora hundar som i ett svagt ögonblick hade kunnat förväxlats med 2 påtända hundar
med tanke på stilen & deras framfart. Kast med liten gris i en ny dimension kanske??

Men som de lydiga & fina vovvar dom är så kom dom ju tillbaka till matte.
Efter ca 30 minuters lek, spring & röj så åkte vi hem igen.
Dom lagomt trötta & välrastade, jag lika nöjd som sparat 80% utav min rygg´s slitage på morgonen.

Nu sitter jag här vid datorn med 3 snarkande, mätta, nöjda & belåtna schäfrar vid mina fötter.
Känner en sån enorm värme & glädje spridas i kroppen utav dessa fantastiska djur.

Efter lite vilande & kaffe så ska den lille klickertränas, Beck ska ha massage & Jo`La ska tränas lite i grunderna i linförighet.

Känns som en lagom Nivå denna Tisdag med tanke på att jag inte är på Topp idag. :-)

Återkommer senare idag med lite bilder.
Slänger in en försoningsbild på lillen & Lejonet.  *Haha, söööte*






Och en bild på 3 utav mina 4 hjärtan.
Den lille fick inte vara med på gruppfoto. <3



Much Love
Anki. 


1 kommentar:

  1. Hej du vackra kvinna tänker på dig samt hoppas du fått lite värme i ditt hjärta under sommaren cj

    SvaraRadera