Bloggparaden

söndag 5 augusti 2012

Saknar!

Saknar mina barn, min Beck & katten som jag inte sett ännu. :-)
Men Nathalie min älskade dotter tar väl hand om min lägenhet medans mamma uppehåller sig i grannlandet. :-)
Idag kommer Patrik till Malmö, då kom min hemlängtan ännu mer.

Men snart så får jag även krama om honom samt Nathalie & Mathias.
Gött!
Under tiden här så har jag 3 fantastiska hundar att ösa kramar över, när jag vill & kan. :-)

Allt fungerar så bra & ju mer jag hör utav språket här desto fler bitar börjar falla på plats.
Många minnen från bardomen vaknar till liv & mer bitar faller på plats. :)

Jag verkligen Elsker Norge. :-))

Igår mådde jag inte så bra & var inte på topp!
Hjärtsvikt & tungt att andas, men en spruta vattedrivande avhjälpte det mest akuta.
Trots detta så följde jag med på en liten tur ändå med hundarna. :-))

Seg & envis är jag.

Lägger givetvis upp lite bilder från den vackra Norska naturen....




Hittade en "Pinne" som stod & hjälp över myra

Bingo kommer för att hjälpa mig.

Bingo hjälten e nästan framme.


Va F**N gör hunden??
Tar min stöttepinne & springer ifrån mig.

Sjysst!

Nåväl. Får klara det själv då!

Balans är INTE min starka sida,

Leif skrattar & väntar på "plasket" i myren.

Ha...I did It!
Klarade myrj*veln till sist. :-)

Rothcos Pamina spanar på oss. :-)


3 Fina Rothcos Schäfrar. :0)


Hittade kantareller.
Absolut giftfria & ikke besprutade. :)

Ekologiskt.


Nostalgi i naturen.
Vackert!




Undrar om Bingo hämtar hjälpmedele till mig for att klara myren??

Vackra Rothcos Bingo. <3



Så gott for själen att vara här.
No Stress.
Lugnt & skönt.

Otroligt vackert här i den Norska naturen.
Love It. <3

Åh så kom det ETT nytt hinder.
En bäck.

Nåväl, det gick bra. :-)


På återseende.
Med all min kärlek till er alla fina bloggläsare.

Anki.


2 kommentarer:

  1. Fina bilder du delar med dig av. Vi här hemma i Sverige saknar dig, ditt glada sätt & fina väsen.

    Kramar om
    Magnus

    SvaraRadera
  2. Håller med Magnus att vi i Sverige saknar dig, när Isabell ser bilderna på dig med din balans så säger hon att hon skulle kunna träna upp din balans med henne. :)
    Go syster jänta du har, som tänker på sin moster. ;)

    Kram ifrån oss i Delsbo. <3

    SvaraRadera