Bloggparaden

lördag 30 juni 2012

Mycket Jobbande!




Mycket Jobbande har det varit ett tag Igen.
Men det går, ganska bra iallfall.
Det som är synd är att Beck får stå till sidan & vila lite.
Kanske det är skönt för han också, att bra vara. :-)

Vi var ner till Carla & Sandra i Malmö en snabbis i helgen.
Då hade jag & Beck Egen tid.

ÄNTLIGEN! 

Älskade hundliv!

Så härligt det var att vara nere i Malmö igen & umgås med trevliga hundtjejer.

En Mycket Lyckad kväll, med mycket skratt... :-)

Snart så, är jag ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN tillbaka i Malmö Igen.
Har fått lägenhet där, så i Juli månad blir det till att flytta in där.

Då blir det Norge för jobb & mys, även där Mycket med hundar, hundträning, ute i Norges vackra natur.

Ni anar Inte vad jag Längtar! Norge varannan vecka & hemma med Mathias varannan vecka.
Och kanske kanske jag har en Schäfertispe från Norge i höst... *Ler Drömskt*
För det är en spännande kombination på G där..... ;-)

Nåväl, nu ska jag ut på promenad med Beck, njuta av solen & sen åka & jobba igen.

Önskar er Alla en Underbar Lördag!

Much Love
Anki.














Tvångsmys med Beck. :-)









Vackrast. <3




Jag & mitt hjärta. :-)





En avslappnad Beck på Hyllie Station i Malmö.

Min Kärlek <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar