Bloggparaden

onsdag 18 april 2012

Mitt hjärta blöder!


Fick ett samtal nu ikväll som var akut & brådskande från en myndighet.
En valp for illa & behövde snabbt omplaceras & undrade om jag kunde ta den Nu.

Tyvärr kan jag inte det i detta läget. Värk & Flytt & ta hand om en annan liten individ ett tag, med mera......

F**N   F**N   F**N säger jag bara.

Hur kan folk ta emot små oskyldiga individer & sen inte behandla dom väl, rent utav misshandla en del av dom??

Blir så fruktansvärt ledsen & upprörd.

Så fort jag får tillgång till min lägenhet den 1 Maj så ska dessa stackars individer får ett tryggt hem hos mig.
Älskar hundar, älskar omplaceringshundar, älskar renrasiga & blandraser.

Alla är dom individer, fina fina individer som finns där för oss, trogna snälla individer.
Hur i helvete kan man inte behandla dessa ok???


Usch så ledsen jag blir!

Ps: Ursäkta att jag svär i inlägget, men blir så upprörd. Ingen levande individ förtjänar detta öde!


Much Love
Anki. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar